top of page

CUM COMAND

Comanda este plasata prin formular de comanda de pe site sau pe numarul de whatsup 0766350256

CUM PLATESC

1. Plata se face prin virament bancar, in baza facturii emise.
2. In Atelierul din Strada Brailei, nr 258, bl G7, Galati

LIVRARE

Livrările se efectuează după ce în prealabil avem confirmarea plăţii, indiferent de modalitatea de plată aleasă. 

Ora limită de plasare a comenzii este ora 15:00 de Luni până Sambata. 

Intervalul de livrare de  1-3 zile, rămâne valabil doar pentru livrare licheni stabilizati vrac, pentru restul comenzilor acestea vor fi stabilite de comun acord in functie de complexitatea lucrarii.

​

Costul transportului este in sarcina exclusiva a cumparatorului si se cuantifica in functie de numarul de produse comandate, volumul sau greutatea acestora. In cazul in care livrarea se face prin mijloacele propuse de catre vanzator, costul livrarii nu poate fi mai mic de 22 lei cu TVA inclus; costul exact al livrarii se stabileste prin aplicarea tarifului partenerului de curierat. Pentru mai multa claritate, in toate cazurile in care o comanda este pregatita de livrare si expediata catre adresa indicata ca fiind adresa de livrare, costurile aferente trasnpotului sunt in sarcina exclusiva a cumparatorului, indiferent daca comanda este livrata sau nu, inclusiv in caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate in mod exclusiv societatii vanzatorului.

​

Din motive de securitate, se solicita semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrari catre Casute Postale si Oficii Postale sau cu serviciul de curierat Posta Romana.Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: numarul de cutii, integritatea pachetului, corespondenta codului de livrare cu cel din comanda. Va rugam sa semnalati orice lipsa a conformitatii, in scris, atat in documentatia firmei de curierat, cat si pe adresa lichenistabilizatigalati@gmail.com. Daca produsul primit este deteriorat, se recomanda returnarea lui in starea initiala, prin intermediul aceluiasi transportator, fara a-l utiliza si fara a desprinde etichetele.Pierderea sau deteriorarea produselor comandate in responsabilitatea dumneavoastra, odata cu semnarea documentelor de transport.In cazul returnarii din orice motive a produselor comandate, vanzatorul nu poate fi obligat sa restituie clientului costurile aferente vanzarii si/sau costurile de transport (i.e. atat costurile de livrare, cat si costurile de retur al produselor).In cazul refuzului de primire/imposibilitatii de livrare din motive imputabile si cumparatorului/destinatarului comenzii, vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea produselor comandate si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii.Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".Societatea noastra nu isi asuma nici o obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cu titlu exemplificativ: cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate, telefonic sau in scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul vanzatorului, si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

POLITICA DE RETUR


Din motive de securitate, se solicita semnarea ordinului de livrare a comenzii. Nu se fac livrari catre Casute Postale si Oficii Postale sau cu serviciul de curierat Posta Romana.
Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: numarul de cutii, integritatea pachetului, corespondenta codului de livrare cu cel din comanda. Va rugam sa semnalati orice lipsa a conformitatii, in scris, atat in documentatia firmei de curierat, cat si pe adresa lichenistabilizatigalati@gmail.com.
Daca produsul primit este deteriorat, se recomanda returnarea lui in starea initiala, prin intermediul aceluiasi transportator, fara a-l utiliza si fara a desprinde etichetele.
Pierderea sau deteriorarea produselor comandate in responsabilitatea dumneavoastra, odata cu semnarea documentelor de transport.
In cazul returnarii din orice motive a produselor comandate, vanzatorul nu poate fi obligat sa restituie clientului costurile aferente vanzarii si/sau costurile de transport (i.e. atat costurile de livrare, cat si costurile de retur al produselor).

Produsul pe care doriti sa il returnati trebuie sa fie sigilat si sa nu prezinte un ambalaj grav deteriorat. Costurile de transport sunt suportate de persoana care doreste returul.
Banii sunt returnati in momentul cand produsul ajunge la noi, acest aspect poate sa dureze intre 24 si 48h.
In cazul refuzului de primire/imposibilitatii de livrare din motive imputabile si cumparatorului/destinatarului comenzii, vanzatorul nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea produselor comandate si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".
Societatea noastra nu isi asuma nici o obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cu titlu exemplificativ: cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate, telefonic sau in scris, folosind datele de contact publicate pe site-ul vanzatorului, si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

INTREBARI FRECVENTE

LivraÅ£i oriunde în România?


Livrăm în toate localităţile din România:
Pentru mai multe detalii, vă stăm la dispoziţie la numarul de telefon 0766350256.

 

Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?

​

După ce alegeţi produsele - Comanda este plasata prin formular de comanda de pe site sau pe numarul de whatsup 0766350256

​

Apoi alegeţi modalitatea de plată pe care o preferaţi.

1. Plata se face prin virament bancar, in baza facturii emise.

2. In magazinul din Strada Brailei, nr 258, bl G7, Galati

​


În cît timp se livrează o comandă plasată ?

 

Livrările se efectuează după ce în prealabil avem confirmarea plăţii, indiferent de modalitatea de plată aleasă. 

Ora limită de plasare a comenzii este ora 15:00 de Luni până Sambata. 

Intervalul de livrare de  1-3 zile, rămâne valabil doar pentru livrare licheni stabilizati vrac, pentru restul comenzilor acestea vor fi stabilite de comun acord in functie de complexitatea lucrarii.

​

Costul transportului este in sarcina exclusiva a cumparatorului si se cuantifica in functie de numarul de produse comandate, volumul sau greutatea acestora. In cazul in care livrarea se face prin mijloacele propuse de catre vanzator, costul livrarii nu poate fi mai mic de 22 lei cu TVA inclus; costul exact al livrarii se stabileste prin aplicarea tarifului partenerului de curierat. Pentru mai multa claritate, in toate cazurile in care o comanda este pregatita de livrare si expediata catre adresa indicata ca fiind adresa de livrare, costurile aferente trasnpotului sunt in sarcina exclusiva a cumparatorului, indiferent daca comanda este livrata sau nu, inclusiv in caz de refuz de primire/indicarea unei adrese eronate etc., sau din orice alte motive ce nu pot fi imputate in mod exclusiv societatii vanzatorului.


Nu sunt din/în România, cum comand ÅŸi cum pot plăti?

 
Indiferent dacă plasaÅ£i comanda din Romania sau din altă Å£ară, procedurile de comandă sunt aceleaÅŸi. 


 

Se poate emite factură?

 
Desigur. Factura o veÅ£i primi în format electronic, pe email/ whatsapp/facebook.


Vreau ca numele meu să rămână confidenÅ£ial, se poate?

 
Da, singurul lucru pe care trebuie să-l faceti e să bifaÅ£i că doriÅ£i să rămâneÅ£i anonim în formularul de comandă.


Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu e găsită la adresa de livrare?

 
La plasarea online a comenzii puteÅ£i selecta dvs intervalul orar preferat de livrare între care credeÅ£i că peroana  va fi la adresa menÅ£ionată . 

În cazul in care, totuÈ™i, destinatara/ul nu este la adresa de livrare,  se procedează astfel: curierul nostru livrează  unei alte persoane aflate la adresă: de exemplu, unei rude, care va semna în semn de primire, cartonaÅŸul de livrare. O altă variantă este trimiterea din nou a buchetului/aranjamentului într-o altă dată, respectiv oră, stabilite de comun acord cu dvs sau persoana destinatară. În acest caz, costurile  livrări sunt suportate de către client.

 

Cum returnez un produs?

​

Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt in sarcina exclusiva a cumparatorului. Totodata, transportul produselor pentru retur se realizeaza pe riscul cumparatorului, pana la momentul semnarii recipisei de primire de catre reprezentantul legal al vanzatorului sau persoana expres imputernicita pentru primirea produselor returnate.
Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa ne informati in scris, prin completarea Formularului de Retur si expedierea acestuia pe adresa lichenistabilizatigalati@gmail.ro . Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data primirii produselor de catre vanzator, cu respectarea cumulativa a conditiilor stabilite pentru retur, data la care vanzatorul va confirma primirea si operarea denuntarii unilaterale, in masura in care sunt respectate conditiile cumulative din prezenta sectiune.
Nu pot fi denuntate unilateral contractele de vanzare-cumparare avand ca obiect produse considerate perisabile (avand aceasta mentiune marcata pe ambalaj si in detaliile produsului in site), respectiv produse care prin natura lor nu pot fi reurnate sau care se pot degrada sau deteriora rapid, precum si orice produse realizate la comanda si/sau personalizate, realizate in functie de specificatiile consumatorului.
Pentru a fi acceptata returnarea produselor acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa aiba etichetele si ambalajul original, sa nu fie folosite sau deteriorate; integritatea documentelor insotitoare, impreuna cu care vanzatorul a livrat produsul). Coletul trebuie sa contina si Formularul de Retur completat cu toate informatiile necesare.
Pentru a putea solutiona cat mai grabnic cererea dumneavoastra de restituire, va recomandam sa rambursati produsele prin intermediul firmei de curierat Sameday.

​

bottom of page